KEND DIN CABOLA – Hvem er Mille?

I den kommende tid laver vi en lille præsentationsrunde, så du kan komme lidt tættere på hele Cabola-teamet. Hold på hat og svømmebriller! Her starter vi med Mille.

Mille er indbegrebet af gåpåmod og omstillingsparathed. Da hun startede hos Caboba tilbage i februar måned, var det med en fortid som både cykelmekaniker og fibertekniker, og vi var sikre på, at vi her havde med en pige at gøre, der ikke stod tilbage for noget.

”Jeg er egentligt udlært salgsassistent og har også arbejdet med kundeservice, men jeg har aldrig været bange for nye udfordringer. Da jeg derfor en dag blev introduceret til jobbet som fibertekniker, slog jeg til og så pludseligt mig selv bore i mure, løfte brønddeksler og installere bokse.

En dag fik jeg en henvendelse på et Facebook-opslag, og vedkommende spurgte mig, om jeg havde mod på at skrue i cykler. Så blev jeg cykelmekaniker og fiksede for eksempel alle PostNords el-cykler, når de kom til service. Værktøj i hænderne er ikke noget problem for mig, men det blev det for mine hænder, som i længden ikke kunne klare mosten – og nu er jeg heldigvis hos Cabola.”

Hos Cabola er Mille en del af det interne salgs- og administrations-team, hvor hun varetager ordrer, salg og tilbud. Hun er med andre ord kundernes go-to person i dagligdagen og hende, man naturligt ringer til, når man mangler noget. Men hun ringer også til vores kunder for at sikre sig, at alt er, som det skal være eller høre, hvad vi kan gøre bedre. ”Jeg ser frem til at skabe en masse gode relationer til vores kunder, lære dem alle godt at kende og skabe de bedste løsninger for dem. Jeg glæder mig til at få svømmebadsverdenen under huden og må ærligt indrømme, at man indtil nu mest har kunnet finde mig i diverse wellness-afdelinger… Det er slut nu. Nu er jeg fortrolig med alt lige fra ompumpning og indfarvning til friklor og flowkamre – og det er fantastisk!”